H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


I'm Coming Home !




I'm coming home ,
I'm coming home ,
Tell the World , I'm coming home !

Hahaha amboih. nyanyi sakan bajet bawu balik dari obersi . padahai tak kena seberang laut sangat pun lah asrama aku dari rumah . hihi . saja feeling lebih . anyway , lama banget aku tak hupdate blog kan ? dah berhabuk dahh ! * Oke , ayat cliche setiap kali buat pendahuluan ! Haha, habit k setiap kali nak start update post . mesti Uols semua rindu I kan ? * Sapa nak rindu kau ? bahjet kau ada readers Nyahh ! Hahaha , sokay . daripada berbillion trillion manusia dalam dunia ni , mesti ada jugak yg rindu kan ? paling kurang pon sorang . paling takde pon , blog nii mesti rindu aku nii . hehe * ayat Loneranger . 

Okay , back to the main intuition actually , amboihh speaking kemas kauu ! haha . banyak benda sebenarnya aku nak story daripada last update , aku wish Salam Ramadhan kan ? actually ,sebelum tu pon ada banyak benda aku nak citer sebonarnya tapi tak sempat . just sempat wish tu je . And hari ini aku nak wish , SALAM AIDILADHA 2013 :)

aku tataw nak mula dari mana . haaa oke , nak gitaw result Mid-Year and result Trial yg terbaru nii ! Alhamdulillah , ada peningkatan yang banyak . Syukur ya Allah . Total subjects aku ambek ada 11 . Masa Mid-Year, aku kecundang 3 subjects . paling terok , AddMath ahh , FAILED ! Tapi syukur Trial kali ini , just a subject je yang kecundang iaitu AddMath again tapi tak laaa seteruk dulu . Tak Failed dahh . Meningkat ke C ! Hehe . Yeeppii . Oke what ? Arab saya dapat A ! Teeehheee . syukur syukur :D Mak dengan Abah pon happy sangat dgn result Trial aku niii . depa always pesan suruh study hard and jangan dok seronok overdose sangat dengan result trial nii.  my parent berharap setinggi gunung Santubung campur Sejinjang agar SPM aku dapat Straight A's , Aminnn ! doakan ye ? :)

Hmmm , cerita lain ? Aku akan update post yang seterusnya k ! Chowww ! Lappuuuuolss :*


Coldest | Hottest