H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


3# Salam Aidilfitri 2013 :)


Assalamualaikum .
Salam Aidilfitri 2013 :)

Sempena lembaran ini , saya nak memohon maaf andai terkasar bahasa , termaki , tersilap buatan atau segala 'TER' yang ada , mohon diampunkan ye ?

Raya nii seperti biasa aku dan keluarga sambut di teratak usang kami di Kota Kuala Muda . Bersama-sama sepupu handai dan sanak - saudara yang lain . Raya kali ini not bad laaa tapi disebabkan Trial SPM yang menanti selepas raya nii membuatkan aku rasa raya kali ini tak meriah pon . Ye laaa , nak kena menghadap buku setiap masa . Camne nak Enjoy . Tuu pon , aku extend raya sampai raya ke-5 , then , baru kembali pegang buku . Lantak ahh kat engkau wahai Trial ! Huh :P

Bagaiman dengan Raya kalian ? Bagusss ? Haha oke laaa ,
SALAM AIDILFITRI :)




With Rabeah .



Khalish Mikhail :)


Teratak usang di hujung kampung .


Berjubah di Hari Raya !


Salam Aidilfitri dari saya :)






Coldest | Hottest