H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


2# Graduation Night Dinner


Assalamualaikum !
Post kedua niii pulak tentang Malalam Graduasi yang diadakan di sekolah aku bertempat di Dewan Utama pada hari Rabu , 25 September 2013 adalah untuk meraikan kejayaan pelajar Tingkatan 5 yang tidak lama lagi akan menamatkan pengajian di bumi SMKAB selama 5 tahun berturut-turut dari tahun 2009 - 2013 .

Amboihh dah macam pembaca berita dahh . Hahaha .So shedd actually bila ingat balik yang berapa hari jehh lagi dah nak SPM. habes SPM nanti , semua pakat bawak haluan masing-2 . Uwaa takot ! Oke oke relax , sementara masa masih ada nii , bergembiralaaa dulu ye kawan-2 . Sama-sama kita berjuang di medan bakti nanti pada 6 November nii ! Ohmegaddd , dah dah , tolong jangan ingatkan aku tarikh keramat tuu ! >.<

Oke , malam tu memang best , happening dan menyedihkan jugak . Hmmm macam-macam laa perasaan becampur baur . Dinner malam tu memang sedap ahhh . Ada spagetti yang dimasak oleh Cikgu Zuraidah ! Memang perghhh ahhh . Pastu ada Nasi Arab yang dimasak oleh Ustazah Sholehah . Sedap jugakk tuu ! semua menu , cikgu-2 yang masak . sangat sweet gituu ! Hihihi . :D

Terima kasih Cikgu atas jasa bakti mu ! :)

Kawan - kawan aku poyooo semuaa ! Haha


Badge Batch :) Ayat dia ohsemm kan ?

Sahabat :) Takde caption lain yang boleh aku ungkapkan .
Sekian dari saya , Si Pemalu ! ^^ Hehe .



Coldest | Hottest