H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


1# Official Seventeeeennn ! :D


Am Seventeeeennnnn :D
Teheee ! Aku dah besar dah pun akhirnya . Befday aku dah lama lepas dah , 20 July harituuu , tapi baru sekarang dapat update . Huhu . Super Duper THANK YOU pada kawan-2 yang tak lupa wish Befday aku and yang paling terharu tergaru sangat bila depa buat Suprise Befday Party harituuu ! Terharu gilaaa ! Uwaaa T_T . Tenkiuuu Tenkiuu . 

Masa befday aku tuu ,kebetulan hari tuu adalah hari aku balik ke asrama selepas cuti weekend kat rumah . Excited laaa pi sekolah nak celebrate dgn kawan-2 . Then , sampai je aku kat sekolah , takde sorang pon wish Befday aku . Howww Sheeddd ! :( sedih . Sampai prep malam pon , depa langsung tak cakap apa . Oke fine , maybe depa lupa lah kot or saja nak main-main lah kot . Hmm sabar jeh wahai hati . 

Balik prep malam tuu , aku tengah dok buat Homework masa tuu . Then , aku rasa pelik kenapa tinggal aku sesorang je dalam dorm ? mana semua pergi ? Aku buat donno je laa , dah laa hati tengah sedih masa tuu . Tetiba , dengar sekumpulan suara menyanyikan lagu 

Happy Birthday To You , 
Happy Birthday To You ,
Happy Birthday To Pocoyooo , 
Happy Birthday To You .... !!

Uwaaaa kengkawan aku nyanyii ramai-2 . Pastu ada sebijik kek coffee sekali . Ohmegaddd ! Terharunyaaa . Huhuhu . Series terkejut ! Tak sangka sahngattt . Huhu . Thankyou ! Lappuuolsss . Ni memang hadiah yang paling Ohhsemmm pernah aku dapat ! Sayanggg Uolss ,  muahhhhh !  :* :* 

Tak kurang juga pada kawan-kawan yang bagi hadiah , Terima Kasih :)


SAHABAT , di saat ku bersedih , engkau hadir menggembirakan aku kembali . Kenangan terindah kita bersama di bumi SMKAB tidak akan pernah luput dari ingatan ku walau di hujung dunia sekalipun aku berada . Terima Kasih untuk kenangan terindah ini . :)




Coldest | Hottest