H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Hari Anugerah Kecemerlangan 2013


On our Graduation Day 2013 ! Alhamdulillah , we were choosen again for the award ! :)

Grateful to Allah Ar-Rahman Ar-Rahim .  Finally , due to usaha keras aku semasa Final Year Exam tahun lepas , aku berpeluang mendapat Anugerah Terbaik Tingkatan dan Anugerah Terbaik Prinsip Perakaunan .
Terharu sangat beb ! Haha . Bukan selalu boleh dapat peluang semua ni . Dan mata mata yang membenciku pon terbeliak pabila tengok aku naik pentas amek Anugerah .
It was a big appreciation for me ! :)

Mak Abah aku pon bangga sangat dengan aku bila depa pon turut hadir meraikan kejayaan aku . Terima kasih tak terhingga kepada guru guru yang menyokong dan mendidik aku selama ini . Serta guru guru yang sentiasa menabur harapan yang tinggi pada aku . Akan aku buktikan yang aku bukan pelajar bermasalah tapi aku pelajar cemerlang with straight A's in SPM 2013 :)
* Nakal cikit cikit tuh maafkan lah ye ! Hehe .

Kawan kawan yang sentiasa menyokong dan percayakan aku especially Ain , Adeeba , Hidayah , Izni , Anis  , Nadia , Mak , Abah , # Terima Kasih ! :D


" Kejayaan bukan diukur pada siapa pemiliknya tetapi pada apa pencapaiannya ? Kerana kejayaan tidak mengenal orang tetapi mengenal usaha . "




Coldest | Hottest