H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Aku Sakit .



Kekecewaan , kesedihan , kesakitan .
Dan pabila cinta didustai , pelbagai rasa aku nikmati . Kesetiaan selama ini depersiakan begitu saja . Malah dibalas dengan kecurangan yang tidak berbelah bahagi . Apa salah aku ? Atau dia yang tidak kenal erti menghargai cinta yang suci ini ? Suci ? Mungkin tidak pada si dia .

Aku dambakan kisah cinta yang bahagia pada pengakhirannya tapi sebaliknya . Adakah ini suatu balasan ? Oh , sungguh aku tak mengerti .

Aku yang dulunya amat menyayangi dia. Cinta ini ku tatang sepenuhnya . Tapi mengapa dibalas dengan sembilu yang begitu menghiris jiwa ? Perit . Parut ini tak mampu dipadam mahupun hilang dan ia kan kekal , kekal menusuk hati ini .

Kini , hatiku sudah rapuh . Aku tak mampu untuk bertahan lagi . Sembilu yang semakin dalam menusuk jiwaku , menyesakkan dada ini . Aku ingin lari . Aku ingin pergi . Pergi jauh membawa jiwa yang lara ini .

Maaf jika hati ini sudah tidak mampu menyayangimu lagi . Maaf jika bibir ini sudah tidak mampu untuk bermanis kata lagi . Maaf jika diri ini sudah tidak seperti dahulu lagi .

Aku wanita . Kaum yang lemah tapi jiwa ini kuat hingga mampu menggoncang dunia .



Coldest | Hottest