H A Z I R A H .
Sweet Owner

Navigation : sentuh gambar !



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello peeps ! welcome to Super Awesome. :D


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kem Easy Addmath 2012

Assalamualaikum :D
Taitel hari ny pasal Kem Easy AddMath . Even kem ny taon lepas punya , tapi aku tak sempat nak share gambar -gambar lagi kan ? Hehe tak banyak benda yang aku nak story sangat about kem ny pon tapi seriously , kem ny memang best and happening . Effect dy memang berkesan b'cos at least aku dah boleh kuasai sebahagian besar topic AddMath form 4 lebih-2 lagi topic Indices and Log . Huh ! Topic yang gila gila merapu tapi sekarang Alhamdulillah , aku suka sangat topic tuh ! Hehe . Anyway , time kem tuh memang happy giler . Kami satu geng dudok satu dorm . Memang hingaq laaa . Dan memang bebas gila time kem tuh . Cikgu warden pa semua ta kacau langsong . Every night , dapat makan Nasi Bujang Free ! Hehe Ada owang baik hati belanja kita siap tolong pi beli and mai hantaq teroih . :D

As usual , kawan-2 aku semua memang gila lensa . Kat mana mana pon mesti nak snap snap gambar . Buat kenang kenangan untuk zaman kami dah jadi tok nenek nanti . Puihhh ! Haha memang tak boleh dinafikan laaa . Haha






" A true friend scolds like a dad , cares like a mom , teasers like a sister , irritates like a brother , 
and finally loves you more than a lover ! "




Coldest | Hottest